zondag 27 december 2009

Tweede Kerstdag wederom drukste museumdag

trambaan bij het Kindererf 20 december 2009 (foto wietze landman)

Al vele jaren is de Tweede Kerstdag de drukste dag van het jaar. En daar komt dit jaar dus een fraaie Derde Kerstdag bij.
Nu ik al jaren als rondleider het museum beleef, werk ik nog maar zelden als vrijwilliger voor het trambedrijf. Dankzij de drukke Kerstdagen ben ik in de gelegenheid om in de remise samen het Henk S en Otto T verhalen te vertellen over de relatie tussen het trambedrijf en het museum waarbij vooral ook het publiek met mij graag de eigen ervaringen deelt uit hoogte- en dieptepunten van de tramgeschiedenis. Het bombardement van Rotterdam en de verwoesting van Arnhem maken nog steeds veel emoties los.

In de tram word ik door een fotograaf gesnapt zonder pet (zie foto)

foto Maarten van de Krol 26 december 2009

Ik wens alle liefhebbers van de museumtram in Arnhem alvast een goed en gezond 2010.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten